P&O adviseur (36 uur per week)
Gemeente Mook en Middelaar is de op acht na kleinste gemeente, maar ook één van de mooiste gemeentes van Nederland. Gelegen aan de Maas, met prachtige natuurgebieden, een grote vraag naar woningen en een interessante ligging in het topje van Limburg nabij Nijmegen (Gelderland). Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!
Flexibele en brede functies
Onterecht bestaat het vooroordeel dat in een kleine gemeente alleen kleine projecten aan bod komen en dat het werk veelal hetzelfde is. Niets is minder waar! Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Een beleidsmedewerker schrijft niet enkel beleid en een beheerder ziet niet alleen toe op de werkzaamheden. De functies zijn breed en flexibel. Je kent en ziet al je collega’s en dat is maar goed ook, want integraal werken is bij ons niet alleen een mooie term maar een vanzelfsprekendheid. De lijntjes binnen de organisatie zijn zo kort, dat je wekelijks met de gemeentesecretaris, de burgemeester en wethouders om tafel kan en dat je bij vragen of ideeën het MT rechtstreeks benadert. De organisatie van de gemeente bestaat uit drie afdelingen: Ruimte, Sociaal en Bedrijfsvoering. Je gaat werken vanuit de afdeling Bedrijfsvoering, team P&O.
Over P&O
Wij zijn een klein team, bestaande uit twee adviseurs en een salarisadministrateur. Je vervult de functie in samenwerking met je collega adviseur waarbij jullie beiden gericht zijn op het totale resultaat van de P&O functie. Actuele onderwerpen zijn o.a. werving en selectie, duurzame inzetbaarheid, SPP, aantrekkelijk werkgeverschap en digitalisering. Word jij hier enthousiast van, dan ben jij de collega die wij zoeken!
Wat ga je doen?
- Je adviseert en ondersteunt de gemeentesecretaris en leidinggevenden bij de toepassing en uitvoering van het P&O beleid;
- Voor medewerkers en bestuur van de organisatie ben je aanspreekpunt en vraagbaak voor personele aangelegenheden;
- Je ontwikkelt en implementeert het personeels-, arbeidsomstandigheden- en arbeidsvoorwaardenbeleid en zorgt voor de bijbehorende informatievoorziening;
- Je organiseert en adviseert bij werving en selectie, in- en uitdienstprocedures, ziekteverzuim, Arbo en ontwikkelvragen van medewerkers;
- Je begeleidt P&O processen en je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling.
Wat breng je mee?
- Je hebt minimaal een Hbo-opleiding op het gebied van HR, P&O of bedrijfskunde;
- Je beschikt over meerdere jaren werkervaring in een P&O adviesfunctie;
- Je hebt een duidelijke visie op het vakgebied, komt met vernieuwende ideeën en kunt deze vertalen naar een passend advies;
- Je hebt kennis van en ervaring met E-HRM systemen;
- Je handelt proactief, oplossingsgericht en pragmatisch;
- Je communiceert makkelijk, zowel mondeling als schriftelijk, beschikt over inlevingsvermogen en overtuigingskracht en zoekt aansluiting bij de diverse niveaus binnen de organisatie.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende, brede functie met veel zelfstandigheid binnen een informele organisatie, waarin je de gelegenheid krijgt om jezelf zowel binnen het vakgebied als in brede zin uit te dagen en te ontwikkelen;
- Ruime opleidingsmogelijkheden om je verder te professionaliseren;
- Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract. Als het van beide kanten goed bevalt zetten we dat om in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Bij deze functie hoort een salaris in schaal 10 (minimaal € 3.090,-- en maximaal € 4.671,-- bruto per maand). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- Een Individueel Keuzebudget (17,05% van salaris): dit kun je laten uitbetalen of je kunt het inzetten voor extra verlof of het uitruilen van reiskosten woon-werk;
- Een laptop en iPhone van de zaak;
- Een goed pensioen bij het ABP;
- Hybride werken: in overleg zijn diverse verdelingen van thuis en op kantoor werken mogelijk, waarbij het natuurlijk ook mogelijk is om volledig op kantoor aanwezig te zijn;
- Een actieve personeelsvereniging die regelmatig een uitje organiseert.
Wil je meer weten en/of solliciteren?
Voor informatie over deze vacature kun je bellen met Meike Pennings (Senior P&O adviseur) op (06) 50 00 73 60.
Heb je interesse?
Je kunt tot en met 10 november a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl.