Medewerker Financiën
Ben jij thuis in de wereld van Financiële administraties, houd je van afwisseling en werk je graag in een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, solliciteer dan op de functie van
Medewerker Financiën
(32 uur per week)
De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Bedrijfsvoering.
Wat ga je doen?
- Je beheert het proces van invordering en verzorgt het debiteurenbeheer;
- Je ziet toe op de kwaliteitsbewaking/procesverbetering van de debiteuren en crediteuren administratie;
- Je verzorgt en stemt af over de lv3-aangifte, de Paragraaf Verbonden Partijen en de behandeling van aansprakelijkstellingen van en aan de gemeente;
- Je controleert en stelt verkoopfacturen op;
- Je actualiseert en controleert de Werkkostenregeling (WKR) en fungeert intern als vraagbaak voor de WKR;
- Je beheert de verzekeringsportefeuille.
Wat breng je mee?
- Je hebt een relevante MBO opleiding afgerond;
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van financiële administratie/financieel beheer, bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie;
- Bij voorkeur ervaring met het Financieel pakket (Key2Financiën);
- Je bezit actuele vakkennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder WKR en BTW;
- Je werkt klantgericht. Daarbij verlies je kwaliteit en resultaat niet uit het oog;
- Je luistert van nature goed naar mensen, vraagt door en krijgt zo snel inzicht in het probleem achter het probleem. Vanuit hier bied je ondersteuning aan het team Financiën;
- Je bent doortastend, maakt heldere afspraken en bewaakt deze. Je deelt je tijd effectief in, stelt prioriteiten en werkt doelmatig. Ook wanneer de hoeveelheid werk tijdelijk groot is.
Voor deze vacature gelden de competenties van Ondersteunend medewerker B. Nadere toelichting hierop is onderstaand te vinden.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische, en soms complexe, werkomgeving;
- Tijd en plaats onafhankelijk werken op basis van resultaatafspraken;
- Een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
- Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden we een salaris in schaal 6 van minimaal € 2.193,-- en maximaal € 3.018,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Deze bedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 april 2022. Voor zeer ervaren kandidaten is het bespreken van een toelage mogelijk;
- Een individueel keuzebudget van 17,05% van het bruto-jaarsalaris;
- De gemeente kent een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden en een ABP-pensioen.
Wil je meer weten en/of solliciteren?
Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Hans van den Heuvel (afdelingshoofd Bedrijfsvoering) op (06) 12 58 71 65. Voor informatie over de procedure kun je bellen met Meike Pennings (P&O adviseur) op (06) 50 00 73 60.
Heb je interesse?
Je kunt tot en met zondag 24 april a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl