Medewerker financiële administratie (36 uur per week)
Gemeente Mook en Middelaar is de op acht na kleinste gemeente en één van de mooiste gemeentes van Nederland. Gelegen aan de Maas, met prachtige natuurgebieden, een grote vraag naar woningen en een interessante ligging in het topje van Limburg nabij Nijmegen (Gelderland). Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!
Brede en flexibele functies
Onterecht bestaat het vooroordeel dat in een kleine gemeente alleen kleine projecten aan bod komen en dat het werk veelal hetzelfde is. Niets is minder waar! Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Een beleidsmedewerker schrijft niet enkel beleid en een beheerder ziet niet alleen toe op de werkzaamheden. De functies zijn breed en flexibel. Je kent en ziet al je collega’s en dat is maar goed ook, want integraal werken is bij ons niet alleen een mooie term maar een vanzelfsprekendheid. De lijntjes binnen de organisatie zijn heel kort, waardoor je bij vragen of ideeën het MT rechtstreeks kunt benaderen.
Afdelingen
De organisatie van de gemeente bestaat uit de drie afdelingen: Ruimte, Sociaal en Bedrijfsvoering. Je gaat werken vanuit de afdeling Bedrijfsvoering, team Financiën.
Wat ga je doen?
- Je verzorgt de financiële administratie, met name het boeken van de inkoopfacturen en het boeken en verwerken van de bankafschriften;
- Je voert bankbetalingen uit;
- Je ondersteunt collega’s bij de digitale factuurafhandeling;
- Je maakt de kas op en controleert deze;
- Je verzamelt gegevens ten behoeve van controlewerkzaamheden en levert deze aan.
Wat breng je mee?
- Een afgeronde MBO/MBO+-opleiding;
- Je hebt affiniteit met het voeren van een bedrijfsadministratie en je bent in staat zelfstandig jouw taken uit te voeren;
- Jij beseft dat de administratie dé basis is voor een goede financiële dienstverlening;
- Je werkt accuraat en resultaatgericht vanuit een dienstverlenende instelling;
- Je vindt goede communicatie belangrijk en pakt daarin jouw rol;
- Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel, je bent flexibel en enthousiast;
- Je hebt een duidelijke visie op het vakgebied en denkt mee in het verbeteren van de financiële processen.
Wat bieden wij jou?
- Een uitdagende, brede functie met veel zelfstandigheid binnen een informele organisatie, waarin je de gelegenheid krijgt om jezelf zowel binnen het vakgebied als in brede zin uit te dagen en te ontwikkelen;
- Ruime opleidingsmogelijkheden om je verder te professionaliseren;
- Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract. Als het van beide kanten goed bevalt, zetten we dat om in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Bij deze functie hoort een salaris van schaal 6 (minimaal € 2.184,-- en maximaal € 3.018,-- bruto per maand). Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- Een Individueel Keuzebudget (17,05% van salaris): dit kun je laten uitbetalen of je kunt het inzetten voor extra verlof of het uitruilen van reiskosten woon-werk;
- Een laptop en iPhone van de zaak;
- Een goed pensioen bij het ABP en een collectieve ziektekostenverzekering;
- Hybride werken: in overleg zijn diverse verdelingen van thuis en op kantoor werken mogelijk, waarbij het natuurlijk ook mogelijk is om volledig op kantoor aanwezig te zijn;
- Een actieve personeelsvereniging die regelmatig een uitje organiseert.
Wil je meer weten en/of solliciteren?
Voor nadere informatie kun je bellen met Erik Geurts (Coördinator financiën) op (024) 696 91 11 of met Meike Pennings (P&O) op (06) 5000 7360.
Heb je interesse?
Je kunt tot en met 9 oktober 2022 solliciteren via www.werkeningelderland.nl.