Medewerker Financieel Beheer en verzekeringen
De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Durf jij het aan om een stukje van die verantwoordelijkheid op je te nemen en pas jij binnen een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren op de functie van
Medewerker Financieel Beheer en verzekeringen
(32 uur per week)
De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Bedrijfsvoering.
Wie ben jij?
Je luistert van nature goed naar mensen, vraagt door en krijgt zo snel inzicht in het probleem achter het probleem. Vanuit hier bied je ondersteuning aan vanuit jouw rol. Je bent doortastend, maakt heldere afspraken en bewaakt deze. Je deelt je tijd effectief in, stelt prioriteiten en werkt doelmatig. Ook wanneer de hoeveelheid werk tijdelijk groot is.
Wat ga je doen?
- Je beheert het proces van invordering;
- Je verzorgt debiteurenbeheer en draagt bij aan kwaliteitsverbetering;
- Je ziet toe op de kwaliteitsbewaking/procesverbetering van debiteuren en crediteuren;
- Je beheert de verzekeringsportefeuille;
- Je verzorgt en coördineert de lv3-aangifte;
- Je coördineert de Paragraaf Verbonden Partijen;
- Je controleert en stelt verkoopfacturen op;
- Je coördineert de behandeling van aansprakelijkstellingen van en aan de gemeente;
- Je actualiseert en implementeert de wijzigingen van de WKR en fungeert intern als vraagbaak voor de WKR.
Wat breng je mee?
- Een relevante afgeronde MBO+ opleiding;
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, zoals financiële administratie/financieel beheer (bij voorkeur in een gemeentelijke organisatie);
- Actuele vakkennis van relevante wet- en regelgeving, zoals BBV, WKR en BTW.
Beschikt over de volgende competenties:
- flexibel en resultaatgericht;
- klantgericht;
- pro-actief;
- kwaliteitsgericht;
- nauwkeurig/accuraat;
- communicatief sterk.
Voor deze vacature gelden de competenties van Ondersteunend medewerker B. Nadere toelichting hierop is hier te vinden.
Wat bieden wij?
- Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische, maar soms ook complexe werkomgeving;
- Flexibele invulling van werktijden op basis van resultaatafspraken;
- Mogelijkheid van thuiswerken en op kantoor (hybride);
- Een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
- Het betreft een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd. Bij deze functie hoort een salaris in schaal 6 van minimaal € 1.963,-- en maximaal € 2.947,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget. De salarisbedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 december 2021; Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- De gemeente kent een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden en een ABP-pensioen.
Wil je meer weten en/of solliciteren?
Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Hans van den Heuvel (afdelingshoofd Bedrijfsvoering) op (06) 12 58 71 65. Voor informatie over de procedure kun je bellen met Meike Pennings (P&O adviseur) op (06) 50 00 73 60.
Heb je interesse?
Je kunt tot en met woensdag 6 april a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld