Medewerker burgerzaken KCC/Bestuurssecretariaat (vervanging)
De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners). Durf jij het aan om een stukje van die verantwoordelijkheid op je te nemen en pas jij binnen een organisatie waar integraal en flexibel werken vanzelfsprekend zijn, dan nodigen wij jou uit om te solliciteren op de functie van
Medewerker burgerzaken KCC/Bestuurssecretariaat (vervanging)
(24 uur per week)
De organisatie van de gemeente bestaat, naast de Staf, uit twee afdelingen: Samenleving en Bedrijfsvoering. Deze functie behoort tot de afdeling Samenleving en is onderdeel van het team KlantContactCentrum (KCC).
Wat ga je doen?
- Je beantwoordt vragen op het gebied van burgerzaken, burgerlijke stand, Wet basisregistratie personen, vreemdelingen- en internationaal recht;
- Je verstrekt informatie en geeft voorlichting en advies aan de klant aan de balie, telefoon en via e-mail;
- Je bent mede verantwoordelijk voor de kwaliteit van de basisregistratie personen (BRP) en de Burgerlijke Stand;
- Administratieve verwerking van het leerlingenvervoer;
- Je vervangt het bestuurssecretariaat tijdens vakantie/verlof/ziekte;
- Je bent flexibel inzetbaar.
Voor deze vacature gelden de competenties van het functieprofiel Klantadviseur C. Nadere toelichting hierop is hier te vinden.
Wat breng je mee?
- MBO werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur een afgeronde vakopleiding BOBZ;
- Ervaring binnen het vakgebied;
- Je bent je bewust van de omgeving waarin je werkt;
- Je bent flexibel, planmatig, communicatief sterk, kwaliteits- en klantgericht.
- Je hebt ervaring met digitale systemen en nieuwe (digitale) systemen maak jij je snel eigen.
Wat bieden wij?
- Een informele organisatie waarin je voldoende gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen;
- Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract met uitzicht op een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Bij deze functie hoort een salaris in schaal 7 minimaal € 2.255,-- en maximaal € 3.301,-- bruto per maand bij een fulltime functie. Deze bedragen zijn conform salaristabel gemeenteambtenaren geldend per 1 april 2022. Dit is exclusief 17,05% Individueel Keuzebudget. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- De gemeente kent een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden en een ABP-pensioen.
Wil je meer weten en/of solliciteren?
Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Mark Jansen (afdelingshoofd Samenleving) op tel.(06) 13 38 36 23. Voor informatie over de procedure kun je bellen met Meike Pennings (P&O) op tel. (06) 50 00 73 60.
Heb je interesse?
Je kunt tot en met maandag 18 april a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld