Junior medewerker Civiel / beheerder (32 uur per week)

Gemeente Mook en Middelaar is de op acht na kleinste gemeente, maar ook één van de mooiste gemeentes van Nederland. Gelegen aan de Maas, met prachtige natuurgebieden, een grote vraag naar woningen en een interessante ligging in het topje van Limburg nabij Nijmegen (Gelderland). Onze gemeente staat voor vele interessante uitdagingen!

Brede en flexibele functies

Onterecht bestaat het vooroordeel dat in een kleine gemeente alleen kleine projecten aan bod komen en dat het werk veelal hetzelfde is. Niets is minder waar! Binnen onze organisatie is geen dag hetzelfde. Een beleidsmedewerker schrijft niet enkel beleid en een beheerder ziet niet alleen toe op de werkzaamheden. De functies zijn breed en flexibel. Je kent en ziet al je collega’s en dat is maar goed ook, want integraal werken is bij ons niet alleen een mooie term maar een vanzelfsprekendheid. De lijntjes binnen de organisatie zijn zo kort, dat je wekelijks met de wethouders om tafel kan en dat je bij vragen of ideeën rechtstreeks het MT kunt benaderen.

Drie afdelingen

De organisatie van de gemeente bestaat uit drie afdelingen: Ruimte, Sociaal en Bedrijfsvoering. Deze functie hoort bij de afdeling Ruimte en is onderdeel van het team Openbare Ruimte. 

Wat ga je doen?

  • Vanuit de rol van junior beheerder ben je mede verantwoordelijk voor het beheer van wegen, riolering, kunstwerken en de openbare verlichting binnen de gemeente. Dit zowel voor het up-to-date houden van de beheerprogramma’s, als de daadwerkelijk instandhouding van de voorzieningen.
  • Samen met je collega’s stel je nieuwe beheerplannen op en actualiseer je bestaande plannen.
  • Je houdt toezicht op de uitvoering van de onderhoudswerkzaamheden voor wegen, riolering, kunstwerken en openbare verlichting.
  • Je vervult een rol bij aanbestedingsprocedures, van zowel externe adviesbureaus als uitvoerende marktpartijen (aannemers).
  • Je neemt deel aan overleggen en levert de technische voorwaarden aan bij infrawerken en ruimtelijke plannen.
  • Je bent een belangrijke schakel in de interne (integrale) afstemming binnen de afdeling Ruimte, vooral ook met de gemeentelijke buitendienst.
  • Je verzorgt de benodigde vergunningen en behandelt meldingen en klachten af binnen het vakgebied.
  • Je verleent vergunningen aan kabel- en leidingbedrijven voor het aanleggen van netwerken en aansluitingen binnen de gemeente. Tevens houd je toezicht op de uitvoering van deze werken.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde MBO opleiding civiele techniek
  • Je bent communicatief sterk en durft vragen te stellen
  • Je durft het voortouw te nemen en oplossingsgericht te denken

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende functie met veel zelfstandigheid binnen een informele organisatie, waarin je voldoende ondersteuning krijgt om jezelf te ontwikkelen;
  • Een structurele functie met in eerste instantie een jaarcontract. Als het van beide kanten goed bevalt zetten we dat om in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Salaris in schaal 8: minimaal € 2.581,-- en maximaal € 3.732,-- bruto per maand;
  • Een Individueel Keuzebudget (17,05% van salaris): dit kun je laten uitbetalen of je kunt het inzetten voor extra verlof of het uitruilen van reiskosten woon-werk;
  • Een laptop en iPhone van de zaak;
  • Hybride werken: in overleg zijn alle denkbare verdelingen van thuis en op kantoor werken mogelijk, waarbij het natuurlijk ook mogelijk is om fulltime op kantoor aanwezig te zijn;
  • Een actieve Personeelsvereniging die regelmatig een uitje organiseert.

Wil je meer weten en/of solliciteren?

Voor informatie over de inhoud van de functie kun je bellen met Mark Jansen (afdelingshoofd Ruimte) op  (06) 13 38 36 23.

Heb je interesse?

Je kunt tot en met 13 november a.s. solliciteren via www.werkeningelderland.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld