Hoe vindt u het contact met de gemeente?

Als gemeente staan we graag dicht bij onze inwoners. We willen bereikbaar en laagdrempelig zijn. Dan is het belangrijk om te weten hoe inwoners onze dienstverlening zien en ervaren. Daarom doen we mee met een onderzoek van onze partner Invior in samenwerking met de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). 

Laat het ons weten

Heeft u recent contact gehad met de gemeente? Via welk kanaal? Bent u op de hoogte gehouden van de status van uw (aan)vraag/klacht/verzoek? Laat het ons weten. Uw inbreng is belangrijk en kan gemeente Mook en Middelaar helpen de dienstverlening (nog verder) te optimaliseren en verbeteren. 

Vragenlijst

  1. De volgende onderdelen komen aan bod in deze vragenlijst:
  2. Recente contacten met uw gemeente
  3. Tevredenheid dienstverlening
  4. Toekomstig contact met uw gemeente
  5. Achtergrondkenmerken

Het invullen van de vragenlijst duurt 5 à 10 minuten en is volledig anoniem. U vindt de vragenlijst via deze link: https://raadpleging.invior.nl/vng?urlvar01=mookenmiddelaar